საერთაშორისო DMC კომპანია „WST and Citysightseeing Tbilisi“ (www.wst.com) გახლავთ მსოფლიო ბრიტანული ბრენდის worldwide Citysightseeing-ის ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში (www.city-sightseeing.com).
ამჟამად კომპანია ეძებს ოფისის ადმინისტრატორს (რეცეფციონისტს), რომლის ძირითადი ფუნქციები ტურისტების დახვედრა, კომპანიის პროდუქტებზე ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება და მათი დაკვალიანება იქნება.
სამუშაო მოვალეობები:
- პოტენციური მომხმარებლების თავაზიანად და ღიმილით მიღება, მათთან კომუნიკაციის დამყარება
- კომპანიის პროდუქციის ზედმიწევნით კარგად ცოდნა და რეალიზაცია ნაღდი ან უნაღდო ანგარიშსწორებით
- დამაჯერებლად, თავაზიანად და გამართულად საუბარი, დეტალურად აღწერა თვითოეული სერვისისა, რასაც კომპანია სთავაზობს მომხმარებელს
- გაყიდვებისა და სხვა ტრანზაქციების აღრიცხვიანობის წარმოება
- კომპანიის კუთვნილ პროგრამასთან მუშაობა და ყოველდღიური პროცესის მონიტორინგი
ტურების ეფექტური დაგეგმვა და შესრულების უზრუნველსაყოფად, გიდებთან, ავტობუსის ბორტგამყოლებთან და მძღოლებთან თანამშრომლობა - ტურების მიმდინარეობის სისტემატური კონტროლი
- დღის გახსნისა და დახურვის ჩაბარება ზედამხედველთან
- კომპანიისა და გაყიდვების საპრეზენტაციო ფაილების მომზადება, განახლება
- მელის ყოველდღიური კონტროლი და გამართული, პროფესიონალური პასუხების გაცემა
- რეზერვაციების კონტროლი
- ტურისტებისთვის გამოსადეგი ადგილობრივი რჩევების მიწოდება
- მისაღები ოფისის სისუფთავის და ინვენტარის ფუნქციონირების უზრუნველყოფა
სასურველი ცოდნა და უნარჩვევები:
- სასურველია უმაღლესი განათლება (ბიზნესი/ტურიზმი/გაყიდვები). განიხილება დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი.
- აუცილებელია რუსული, ინგლისური და ქართული ენების ფლობა სრულყოფილ სალაპარაკო დონეზე
- სასურველია გამოცდილება ტურისტულ სფეროში
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
- კომუნიკაბელურობა, პასუხისმგებლობის გრძნობა და ორგანიზებულობა
- სწორი გამართული მეტყველება
- გუნდური მუშაობის უნარი
- დადებითი მიდგომა, კლიენტზე ორიეტირებული, სასიამოვნო და მომღიმარი
- შეგუებადობა და კომპანიის სტანდარტების გაზიარება
- ენთუზიაზმი და ინტერესი ტურისტულ სფეროში
- ყურადღებიანი დეტალების მიმართ
- დროის მართვის უნარი
- გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის პრინციპი
- ანალიტიკური აზროვნება
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი
- აკურატული და სუფთა
სამუშაო პირობები:
პოზიციის სახელი: ოფისის ადმინისტრატორი (რეცეფციონისტი)
ანაზღაურება: 700 + ბონუსი გაყიდვებიდან
ადგილმდებარეობა: მეიდანი ან თავისუფლების მოედანი, თბილისი
სამუშაო დღეები და საათები: კვირაში 5 სამუშაო დღე, 40 საათი
სასიამოვნო და კომფორტული სამუშაო გარემო
შერჩეული კანდიდატები, კვალიფიკაციიდან გამომდინარე, გაივლიან სტაჟირებას
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: „ოფისის ადმინისტრატორი (რეცეფციონისტი)“. განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 15 მარტი.
კომპანია რეგულარულად განიხილავს აპლიკაციებს, ამიტომ გირჩევთ ნუ დააყოვნებთ რეზიუმეს გამოგზავნას. მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები განიხილება და შესაბამისად გაივლიან გასაუბრებას.
☼ გსურს შეისწავლო ტურიზმის მენეჯმენტი?გაეცანი სასწავლო პროგრამებს EDU.ARIS.GE-ზე ☼
UGT ელექტრობისა და BMS-ის მიმართულებით სტაჟიორის პოზიციაზე ეძებს ახალგაზრდა მოტივირებულ ინჟინერს, რომელსაც უყვარს თავისი პროფესია და სურს განვითარდეს პროფესიონალ გუნდთან ერთად.
ძირითადი მოვალეობები:
- ელექტრობის, სახანძრო სისტემების, სიგნალიზაციის, სათვალთვალო სისტემებისა და ზოგადად BMS პროექტირებაში ჩართულობა;
- ელექტრო და BMS სისტემებში სიახლეების შესახებ ცოდნის მუდმივი განახლება;
- ელექტრობისა და BMS-ის ბაზრის შესწავლა და ანალიზი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი ტექნიკური განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
- სასურველია ელექტრობის სისტემების მინიმალური ცოდნა;
- სასურველია შეეძლოს ელექტრობის ნახაზების წაკითხვა/გარჩევა;
- ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა (წერითი, ვერბალური);
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- სასურველია CAD software, 3D cad software (3dMAX, Rhino) ცოდნა;
საჭირო უნარ-ჩვევები:
- დროის მართვის უნარი;
- ტექნიკური აზროვნება;
- თვითგანვითარებაზე ორიენტირებულობა;
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი.
დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე [email protected] არაუგვიანეს 4 მარტისა და სათაურის ველში მიუთითოთ: „სტაჟირება ელექტრობისა და BMS-ის მიმართულებით“.
თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება და დამუშავდება იუ-ჯი-თი-ში არსებული/სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან მიმართებაში 1 წლის განმავლობაში.
პაშა ბანკი დაინტერესებულ პირებს სთავაზობს ფინანსური მართვის დეპარტამენტში ანაზღაურებად სტაჟირებას.
სტაჟირების განაკვეთი: სრული;
სტაჟირების დაწყების თარიღი: 4 მარტი, 2019 წელი;
ხანგრძლივობა: 4 თვე.
ფუნქცია-მოვალეოებები:
- ფინასური დეპარტამენტის თანამშრომლების მხარდაჭერა ყოველდღიურ საქმიანობაში;
- ანგარიშგების, ფინანსური რეპორტრინგის და გატარებების წარმოებაში მონაწილეობა;
დოკუმენტბრუნვის წარმართვა;
მოთხოვნილი კვალიფიკაცია:
- უნივერსიტეტის კურსდამთავრებული ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ბიზნესის ადმინისტრირებაში, ეკონომიკაში, აუდიტსა ან ფინანსებში;
- შესყიდვებში/ბუღალტერიაში მცირე გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- ქართული და ინგლისური ენების სრულყოფილად ცოდნა; რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
- Microsoft Office პროგრამების კარგი ცოდნა (განსაკუთრებით Excel-ის).
უნარ-ჩვევები:
- სიზუსტე, დეტალებისადმი ყურადღება;
- გუნდურად მუშაობის უნარი;
- ლოგიკური და მათემატიკური აზროვნება;
- პუნქტუალურობა და ამოცანების მაღალი ხარისხით დადგენილ ვადაში შესრულების უნარი;
- მოტივაცია სწავლისა და განვითარებისთვის.
სტაჟირების შედეგად სტაჟიორი გაიღრმავებს ცოდნას შემდეგ საკითებში:
- საბანკო ბუღალტერიის საფუძვლები;
- ეროვნული ბანკის რეგულაციები ბანკთან მიმართებით;
- ანგარიშგების შიდა და გარე ტიპები;
- რა არის ბიუჯეტირება;
- ფინანსური მენეჯმენტის დეპარტამენტისა და ბანკის სხვა ფუნქციების
- ურთიერთდამოკიდებულება.
- ფინანსებთან და ბურალტერიასთან დაკავშირებულ დოკუმნტაციასთან მუშაობის ძირითადი პრინციპებები.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, შეავსოთ განაცხადი არა უგვიანეს 2019 წლის 28 თებერვლისა. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.