ტურ-ოპერატორი “Budget Georgia” აცხადებს ვაკანსიას გიდის პოზიციაზე ბათუმში.
ძირითადი მოვალეობები: ექსკურსიების ჩატარება ბათუმსა და მაღალმთიან აჭარაში.
ძირითადი მოთხოვნები:
ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა
საქართველოს ისტორიის, კულტურის და ტრადიციების ცოდნა
სასურველია უცხოელებთან მუშაობის გამოცდილება
რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესად
უნარები:
კარგი გადმოცემის უნარი
პუნქტუალურობა
პასუხისმგებლობის გრძნობა
სამუშაო გრაფიკი: დღეში 4.5 სამუშაო საათი (12:30-17:00); თვეში 31 სამუშაო დღე; თვეში 140 საათი.
შესაძლებელია ჩანაცვლება, თუმცა განცდენილი სამუშაო საათების ხელფასი ჩამოიწერება პირდაპირპროპორციულად.
კომპანია უზრუნველყოფს გიდების კვებას ტურის განმავლობაში. გრაფიკი საკმაოდ მოქნილია სტუდენტებისთვის.
ანაზღაურება: თვეში 1100 ლარი
შერჩევის ეტაპები:
მარტი – ტესტირება და გასაუბრება, თეორიული და პრაქტიკული გადამზადება
აპრილი – ანაზღაურებადი სტაჟირება, კადრების გადარჩევა.
მაისი-ოქტომბერი – სამუშაო პერიოდი
ოქტომბრის შემდგომ მუშაობის გაგრძელების პერსპექტივა.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე თქვენი ფოტოსურათებით შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. ბოლო ვადაა 2019 წლის 3 მარტი.
☼ იცი ინგლისური? შეარჩიე საჭირო დონის კურსები edu.aris.ge-ზე ☼
“ევროპროდუქტი” აცხადებს კონსულტანტის/მოლარის ვაკანსიას.
სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ცვლების მიხედვით
ასაკი: შეუზღუდავი
ანაზღაურება (სტაჟიდან გამომდინარე მზარდი): გრაფიკის მიხედვით (კონსულტანტი: 350 – 475 — 550 – 700 / მოლარე: 400 – 600 – 800)
სტაჟირება: ანაზღაურებადი (სტაჟირების წარმატებით გავლისა და ოფიციალურად თანამშრომლობის გაფორმების შემთხვევაში), ხანგრძლივობა დამოკიდებულია მხოლოდ კანდიდატის მონდომებასა და ათვისების შესაძლებლობაზე!
პიროვნული თვისებები:
- შრომისმოყვარეობა და ენერგიულობა;
- კომუნიკაბელურობა და დახვეწილი მეტყველება;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- სხარტი აზროვნება;
- ანალიტიკური აზროვნება;
- კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი.
- დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირების და მუშაობის უნარი.
- დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
აუცილებელი მოთხოვნები:
- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
- პრიორიტეტად ჩაითვლება რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
- ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- გაუწიოს მომხმარებელს კონსულტაცია პროდუქციის ადგილმდებარეობის, ასორტიმენტისა და ხარისხობრივი მაჩვენებლების შესახებ;
- მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად მოახდინოს პროდუქტის პრეზენტაცია;
- მყიდველებს გაუწიოს კვალიფიციური დახმარება პროდუქციის შერჩევასა და გადაწყვეტილების მიღებაში;
- მიაწოდოს ინფორმაცია მომხმარებელს კომპანიის დამატებითი მომსახურების შესახებ;
- გაუწიოს მომხმარებელს ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება;
- იცნობდეს მაღაზიაში წარმოდგენილ პროდუქტებს სრულყოფილად;
- ორიენტირებული იყოს მაღაზიაში რეალიზაციის მუდმივ ზრდაზე;
- მაღაზიის ინტერიერისა და სისუფთავის კონტროლი;
- ფასების სიზუსტისა და განთავსების კონტროლი მაღაზიაში;
- მაღაზიაში პროდუქციის დროულად და ეფექტურად განთავსების კონტროლი;
- მაღაზიაში მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესება;
- მომხმარებელთა მომსახურების არსებული სტანდარტების დაცვა;
- მაღაზიაში ყველა საქონლის განახლებადობისა და სისუფთავის უზრუნველყოფა;
- პროდუქციის შენახვისათვის აუცილებელი ტემპერატურული რეჟიმისა და შენახვის პირობების მუდმივი კონტროლი;
- მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით უშუალო ხელმძღვანელთან მუდმივი თანამშრომლობა არსებული პრობლემების განხილვისა და ინფორმაციის დროული გაცვლის გზით;
გთხოვთ დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა CV გამოაგზავნოთ მისამართზე [email protected] და “subject”-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება. ბოლო ვადაა 2019 წლის 5 მარტი.