სამედიცინო ცენტრი “ჯანმრთელი ცხოვრება” აცხადებს ვაკანსიას რეგისტრატორის პოზიციაზე.
განაკვეთი: ნახევარი განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი საზოგადოებრივ ჯანდაცვაში / დიპლომირებული მედიკოსი ან სამედიცინო კურსის დამამთავრებელი სტუდენტი.
ძირითადი მოვალეობები: პაციენტების რეგისტრაცია შიდა სამედიცინო პროგრამაში.
დამატებითი მოთხოვნები:
- მედიცინის დარგში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ან/და რეგისტრატორად;
- რუსულად და ინგლისურად კარგი კომუნიკაციის უნარი;
- სოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონზე ცოდნა
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი;
- ეფექტური კომუნიკაციისა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათთან ერთად ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 20 ოქტომბრამედ.
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
☼ გსურს გერმანული ენის შესწავლა? გაეცანი სასწავლო პროგრამებს EDU.ARIS.GE-ზე ☼
სანტექნიკისა და კერამიკული ფილების მწარმოებელი გლობალურ ბრენდ VitrA-ს წარმომადგენლობა საქართველოში შპს ბი ემ სი შარმი აცხადებს ვაკანსიას თბილისში კონსულტანტ–ოპერატორის თანამდებობაზე.
სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
- ინგლისური და რუსული ენების ფლობა B1 დონეზე, (როგორც მეტყველება, ასევე წერა);
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
მოვალეობები:
- პროდუქტის შესახებ მომხმარებლის დეტალური ინფორმირება;
- კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა;
- პროდუქციის რეალიზაცია და ეფექტური მომსახურება;
- გაყიდვების აღრიცხვა პროგრამულად და შესაბამისი დოკუმენტაციის გაფორმება;
- სალარო აპარატთან მუშაობა;
სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება
ორშაბათი-პარასკევი 10:00 – 19:00
შაბათ-კვირა 11:00 – 18:00
დასვენების დღეს ირჩევთ თქვენი სურვილისამებრ ერთ დღეს ორშაბათიდან პარასკევის ჩთ.
ანაზღაურება: პირველი თვე სტაჟირება 300 ლარი; შემდგომ ფიქსირებული 600 + ბონუსები გაყიდვებიდან.
აუცილებელი პიროვნული თვისებები:
- კომუნიკაბელური
- პრეზენტაბელური
- მოტივირებული
- შრომისმოყვარე
პრიორიტეტი მიენიჭება მამრობით სქესს.
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 13 ოქტომბრამდე. გთხოვთ მიუთითოთ სასურველი თანამდებობა წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.
კომპანია ,,მეგა ჰოულდინგ’’ აცხადებს ვაკანსიას პერსონალური მენეჯერის პოზიციაზე
ძირითადი მოვალეობები:
- არსებულ მომხმარებლებთან მუდმივი სატელეფონო კონტაქტი და მომსხურება
- არსებულ და პოტენციურ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბება
- შეკვეთის მიღება/გაფორმება
- უშუალო ხელმძღვანელის მიერ გაცემული დავალებების შესრულება
- საჭიროების შემთხვევაში ქალაქგარეთ მივლინებით წასვლა
მოთხოვები:
- უმაღლესი განათლება (სტუდენტი)
- სასურველია 2-წლიანი გამოცდილება კლიენტთა მომსახურების და გაყიდვების სფეროში
- ქართული და რუსული (სასურველია) ენების სალაპარაკო დონეზე ცოდნა
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- პრეზენტაბელური, კომუნიკაბელური, აქტიური, პოზიტიური
ანაზღაურება: ანაზღარება განისაზღვრება ბონუსური სისტემით.
დამატებითი ინფორმაცია: კომპანიაში მოქმედებს დრესკოდი.
დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ СV (რეზიუმე ) [email protected] 2018 წლის 16 ოქტომბრამდე ან დაგვიკავშირდით: 032 2 14 33 14.