კრედო ბანკის ვაკანსია თბილისში – განვადების ოფიცერი.
,,კრედო ბანკი“ ახალგაზრდებს გთავაზობთ შესაძლებლობას დასაქმდეთ თბილისში არსებულ ტექნიკის წამყვან და სხვა ბრენდული მაღაზიების ქსელში განვადების ოფიცრის პოზიციაზე.
ჩვენ გთავაზობთ:
- პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
- ინოვაციურ, სასიამოვნო გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტს;
- პროფესიულ ტრენინგებს და მასტერკლასებს.
გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში.
რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:
- კრედოს საგანვადებო პროდუქტების ეფექტური გაყიდვა და რეკლამირება როგორც კრედოს კონტრაქტორ მაღაზიებში, ისე მის ფარგლებს გარეთ;
- ყველა პროცედურის გათვალისწინებით და დაცვით განვადების გაცემისათვის ყველა საჭირო დოკუმენტზე ხელმოწერიების გაკეთება;
- კლიენტების სწორი მონაცემებით აპლიკაციის დარეგისტრირება ბაზებში;
- განვადების ბარათების გადაცემა მსესხებლებზე კომპანიაში არსებული წესების ზუსტი დაცვით;
- მიბარებული/გადაცემული განვადების ბარათების აღრიცხვა და კონტროლი;
- კვირაში ერთხელ უშუალო ხელმძღვანელისათვის მის მიერ შედგენილი დოკუმენტაციის მიწოდების უზრუნველყოფა;
- სამუშაო ობიექტზე კრედოს ყველა არსებული და პოტენციური კლიენტისთვის სათანადო ყურადღების დათმობა;
- კომპეტენციის ფარგლებში კომპანიის და პროდუქტის შესახებ დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემის უზრუნველყოფა;
- კრედოს საგანვადებო ინვოისის შევსება, სრული წესების დაცვით, კლიენტისათვის მომსახურების სტანდარტების გაცნობა;
- საჭიროების შემთხვევაში კრედოს საგანვადებო პროდუქტების რეკლამირება, ზედამხედველის მიერ მითითებულ ობიექტებზე;
- კრედოს ჩაცმის ეტიკეტის დაცვა.
რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:
- უმაღლესი განათლება/სტუდენტის სტატუსი;
- საოფისე პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- პასუხისმგებლობისა გრძნობა;
- გუნდურობა;
- პროაქტიულობა.
თუ დაგაინტერესეთ და გაქვს შენი თავის იმედი გამოაგზავნე შენი სივი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ან შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა და წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითე ვაკანტური პოზიციის დასახელება – განვადების ოფიცერი ახალციხეში / განვადების ოფიცერი ახალქალაქში. განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 14 ივნისი.
☼ გსურს სილამაზის სახელოვნებო კურსებზე სწავლა? გაეცანი სასწავლო პროგრამებს EDU.ARIS.GE-ზე ☼
თბილისის ცენტრალური საავადმყოფო აცხადებს ვაკანსიას ქოლ -ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი,, ლუბლიანას ქ. # 5
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი.
- უპირატესობა მიენიჭებათ ქოლ-ცენტრში მუშაობის გამოცდილების მქონე კანდიდატებს
- აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
- საოფისე კომიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა;
ძირითადი მოთხოვნები:
- გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი.
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი
- კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი.
- სწრაფი რეაგირებისა და დროის მართვის უნარი.
- ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი
- გუნდური მუშაობის უნარი
- პასუხისმგებლობა და პუნქტუალურობა.
- კომუნიკაბელური და თავდაჯერებული.
ფუნქცია – მოვალეობები:
- დაინტერესებულ და პოტენციურ მომხმარებელთან სატელეფონო, კვალიფიციური კომუნიკცია.
- მომხმარებლსათვის საჭირო ინფორმაციის მოძიება და მიწოდება.
- კლინიკის მომსახურეობის პროდუქტების გაცნობა.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება შესაბამის კანდიდატებთან. განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 26/06/2018.
სანტექნიკისა და კერამიკული ფილების მწარმოებელი გლობალურ ბრენდ VitrA-ს წარმომადგენლობა საქართველოში შპს “ბი ემ სი” შარმი აცხადებს ვაკანსიას თბილისში კონსულტანტ-ოპერატორის თანამდებობაზე.
სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
- ინგლისური და რუსული ენების ფლობა B1 დონეზე, (როგორც მეტყველება, ასევე წერა);
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
მოვალეობები:
- პროდუქტის შესახებ მომხმარებლის დეტალური ინფორმირება;
- კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა;
- პროდუქციის რეალიზაცია და ეფექტური მომსახურება;
- გაყიდვების აღრიცხვა პროგრამულად და შესაბამისი დოკუმენტაციის გაფორმება;
- სალარო აპარატთან მუშაობა;
სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება:
ორშაბათი-პარასკევი 10:00 – 19:00
შაბათ-კვირა 11:00 – 18:00
დასვენების დღეს ირჩევთ თქვენი სურვილისამებრ ერთ დღეს ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით
ანაზღაურება: პირველი თვე სტაჟირება 300 ლარი; შემდგომ ფიქსირებული 600 + ბონუსები გაყიდვებიდან.
აუცილებელი პიროვნული თვისებები:
- კომუნიკაბელური
- პრეზენტაბელური
- მოტივირებული
- შრომისმოყვარე
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] გთხოვთ მიუთითოთ სასურველი თანამდებობა წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება. განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 05/07/2018.